FARMA BIAŁKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Zapytanie nr 3820

Wybrana oferta firmy: Agencja Interaktywna InteractiveVision Mariusz Trzeciak
W odpowiedzi na udostępnione zapytanie, wygrała oferta firmy:
Agencja Interaktywna InteractiveVision Mariusz Trzeciak
NIP: 5170138177
Jasionka 36-002, Jasionka 563
Oferta spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym i uzyskała największą liczbę punktów według kryterium oceny zapytania.
Opis usługi
USŁUGA SPECJALISTYCZNA. HOLISTYCZNE DZIAŁANIA MARKETINGOWE W ZAKRESIE STRATEGII BUDOWANIA MARKI W ŚWIADOMOŚCI ODBIORCÓW POPRZEDZONEJ ANALIZĄ I KOMPLEKSOWYM AUDYTEM AKTUALNEJ SYTUACJI PRZEDSIĘBIORSTWA WRAZ Z OPRACOWANIEM I WDROŻENIEM DZIAŁAŃ, KTÓRYM CELEM JEST POZYSKANIE, UTRZYMANIE I ODZYSKANIE KLIENTÓW.


I. OPIS USŁUGI

Celem projektu jest pozyskanie, utrzymanie i odzyskanie klientów, poprzez przeprowadzenie kompleksowych działań, wchodzących w skład kampanii marketingowej firmy Farma Białka. Działania te mają pozytywnie wpłynąć na wizerunek marki, jej postrzeganie i pozycjonowanie marki w świadomości klientów.
Kampania zostanie poprzedzona audytem i analizą obecnej sytuacji rynkowej firmy oraz sprecyzowaniem jej wartości, wizji i misji, określeniem mocnych i słabych stron, szans oraz zagrożeń (analiza SWOT). Określona zostanie również pozycja firmy w social mediach. Na podstawie wyciągniętych z analizy wniosków, opracowane zostaną rozwiązania, które można zastosować w celu pozyskania, utrzymania i odzyskania klientów. Działania wchodzące w skład kampanii sprawią, że Farma Białka będzie postrzegana przez odbiorców jako producent najwyższej jakości pasteryzowanych białek kurzych. Zostanie również przeprowadzona analiza konkurencji oraz określenie grupy docelowej (zbudowanie persony, mapa myśli), która pomoże w dotarciu kampanii do wszystkich odbiorców. W oparciu o wnioski wyciągnięte z badania zostaną wdrożone działania reklamowe. Opracowane rozwiązania sprawią, że znacznie wzrosną zyski firmy, stanie się ona rozpoznawalna, wzbudzi zainteresowanie i zaufanie klientów oraz będzie kojarzona ze zdrowym stylem życia oraz najlepszej jakości produktami.

1. OPRACOWANIE:
- Zdefiniowanie misji, wizji oraz wartości wyznawanych przez markę oraz określenie oferty produktowej.
- Analiza otoczenia rynkowego i tendencji w branży fitness/ spożywczej. Grupa odbiorców. Uwarunkowania demograficzne, ekonomiczne oraz społeczne. Charakterystyka branży i trendów rynkowych.
- Zidentyfikowanie oraz analiza konkurentów w zakresie marketingu. - Komunikacja i działania marketingowe marki.
- Analiza identyfikacji wizualnej marki.
- Szczegółowa analiza strony www - https://farmabialka.pl/.
- Analiza Kanałów w mediach społecznościowych - Facebook, Instagram.
- Zdefiniowanie kluczowych problemów marki i zaproponowanie rozwiązań.
- Zdefiniowanie postrzegania marki w świadomości odbiorców.
- Skrócona analiza SWOT.
- Wyobrażenia o marce - cele ogólne i szczegółowe.
- Opracowanie planu marketingowego. Harmonogram proponowanych działań.

2. WDROŻENIE
- Wdrażanie nowej strategii marketingowej zgodnie z opracowanym planem i harmonogramem proponowanych działań.
- Wykonanie sesji produktowych i aranżowanych w studiu- w zależności od zapotrzebowania wykonanie minimum 3 sesji produktowych lub aranżowanych, tj. do 50 sztuk obrobionych zdjęć gotowych do użycia w mediach społecznościowych, w kampaniach reklamowych oraz na stronie www.
- Przygotowanie kreacji reklamowych oraz materiałów w multimedialnych - do każdej kampanii reklamowej minimum po jednej kreacji reklamowej (w zależności od celu kampanii) dopasowanych zarówno do grup odbiorców, przekazu, formy oraz umiejscowienia reklam.
- Testowanie kreacji reklamowych - od 2 do 4 testów kreacji w każdej kampanii reklamowej skierowanej do nowej grupy odbiorców.
- Przygotowanie kampanii marketingowych na poszczególnych kanałach tj. Facebook, Instagram i Google - od 5 do 15 kampanii reklamowych na Facebooku oraz Instagramie na miesiąc i od 5 do 10 kampanii reklamowych Google na miesiąc.
- Przygotowanie Landing Page’y dla poszczególnych grup odbiorców, które zostaną wyłonione podczas audytu (2 indywidualne kreacje).
- Raportowanie przeprowadzonych kampanii marketingowych (raz w miesiącu).

3. PRODUKTY
W oparciu o rezultat działań w etapie opracowania i wdrożenia, zostaną zrealizowane następujące produkty:
A) Strategia marketingowa zakładająca działania specjalistyczne na okres 6 miesięcy zawierająca:
- Audyt marki.
- Plan i harmonogram prac.
- Raport z działań wdrożonych ze strategii marketingowej.
B) Kampanie Marketingowe - od 5 do 15 kampanii reklamowych na Facebooku oraz Instagramie na miesiąc i od 5 do 10 kampanii reklamowych Google na miesiąc.
C) Key Visual oraz projekty graficzne na użytek kampanii marketingowych - minimum jeden szablon kreacji reklamowych na podstawie którego ma powstać minimum po jednej kreacji reklamowej na jedną kampanię.
D) Landing Page- projekty graficzne, programowanie, instalacja, powiązanie z kampaniami marketingowymi.
E) Sesje produktowe i aranżacyjne - minimum 3 sesje zdjęciowe, tj. do 50 sztuk obrobionych zdjęć gotowych do użycia w mediach społecznościowych, w kampaniach reklamowych oraz na stronie www.
F) Reagowanie na zmiany ekonomiczne w branży, aktualizując obecną strategię.
Podjęte działania wpłyną długofalowo na pozytywny wizerunek marki jak również sprzedaż produktów.

Wymagania ogólne:
- Komunikacja w mediach społecznościowych - stworzenie i skuteczne przeprowadzenie strategii działań marketingowych na Facebooku i Instagramie.
Komunikacja w mediach społecznościowych - stworzenie i skuteczne przeprowadzenie strategii działań marketingowych na Facebooku i Instagramie. Skuteczne czyli takie, które pozwoli realizować obrane cele sprzedażowe, jak i wizerunkowe.
To znaczy:
* zwiększenie sprzedaży o minimum 30%, co będzie mierzone na podstawie ilości i wartości zakupów w e-sklepie i porównywane do poprzednich miesięcy; 
* promowanie produktu w grupie całkowicie nowych odbiorców niż dotychczas, co będzie mierzone poprzez stały wzrost liczby osób lubiących fanpage i liczby osób obserwujących profil na Instagramie;
* zwiększanie świadomości marki i budowanie zaufania wśród użytkowników, a także zwiększanie liczby odbiorców i zaangażowania.
- Rozszerzenie działań na nowe grupy odbiorców.
- Content marketing - przygotowanie treści sprzedażowych, tekstów na grafiki i dedykowanych kampaniom reklamowym, które będą wzbudzać zainteresowanie i umacniać wizerunek firmy jako eksperta. Dopasowanie komunikatu do obecnej i nowej grupy docelowej oraz wybranych kanałów dystrybucji treści.
- Kreacje Facebook i Google Design - przygotowanie dedykowanych i spójnych estetycznie szablonów graficznych, zdjęć, animacji w tle oraz grafik dla kampanii reklamowych, których dopasowanie będzie weryfikowane na bieżąco przez osobę odpowiedzialną po stronie odbiorcy usługi.
Konfiguracja techniczna kont w mediach społecznościowych, kont w Google i służących do analityki w celu jak najlepszej optymalizacji kampanii reklamowych w internecie.
- Moderowanie kampanii reklamowych poprzez dobór odpowiednich grup odbiorczych. Wykorzystywanie zróżnicowanych i specjalistycznych narzędzi, które pozwalają na maksymalne dopasowanie komunikatu do jego odbiorców.
- Moderowanie efektów kampanii reklamowych - monitorowanie efektów wdrażanych kampanii reklamowych i wprowadzanie koniecznych korekt.
- Wsparcie kreatywne to tworzenie zaawansowanych kampanii na Facebooku, które będą spójne z kampaniami prowadzonymi w innych kanałach dystrybucji treści. Tworzenie i realizacja niestandardowych kreacji, pomysłów i rozwiązań, których celem jest zwiększenie skuteczności prowadzonych działań i wyróżnienie marki spośród konkurentów.
- Realizacja celów głównych i pośrednich - wzmocnienie rozpoznawalności i sprzedaży produktów marki Farma Białka oraz budowanie świadomości wśród użytkowników: wygenerowanie wartościowego ruchu na stronie www i dedykowanych landing page’ach; wyodrębnienie najbardziej efektywnych grup docelowych dla produktów marki Farma Białka; pozyskanie nowych fanów, followersów oraz klientów.
a) Stworzenie potrzeby zakupowej - dotarcie z aktualną ofertą Farmy Białka do osób o charakterystycznym zachowaniu i zainteresowaniach, które chcą lub będą chciały zakupić produkty z oferty Farmy Białka. Zwiększenie liczby reakcji pod postami i zwiększenie liczby fanów strony.
b) Działania remarketingowe do osób, które poznały już ofertę Farmy Białka, co pomaga w zwiększeniu sprzedaży, pozwala pozyskać wartościowych klientów, przyśpiesza zbieranie bazowych informacji pod dalsze działania reklamowe.
c) Budowanie rozpoznawalności Farmy Białka. Prowadzenie reklam: mających szybko dotrzeć do jak największej ilości osób i wyłonić z nich osoby zainteresowane produktem; prezentujących korzyści płynące z używania produktów Farmy Białka i zalety dostępnych produktów; angażujących użytkowników w treści publikowane na profilach społecznościowych i budujących zaufanie, dzięki czemu pod postami na profilach będzie pojawiało się m.in. więcej reakcji i komentarzy.
d) Prowadzenie kampanii w wyszukiwarce Google: reklamy tekstowe oraz reklamy produktowe; wykorzystywanie dostępnych kanałów komunikacji takich jak YouTube, reklama display na stronach partnerskich (GDN) oraz reklama na Gmailu oraz monitorowanie ich wyników w narzędziach analitycznych udostępnianych przez Google.

Termin wykonania:
Umowa obowiązuje od stycznia 2021 roku do czerwca 2021 roku.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
Zamówienie mogą wykonać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- Posiadają uprawnienia do wykonania określonych prac i czynności, jeżeli są one nałożone przez przepisy prawa.
- Posiadają kwalifikacje do wykonania określonych prac, posiadają potencjał techniczny oraz współpracują z innymi osobami, które mogą być zdolne do wykonania Zamówienia.
- Zespół projektowy posiada conajmniej 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów (działania marketingowe dla klientów e-commerce).
- Oferowane projekty graficzne Wykonawcy są wysokiej jakości (w portfolio znajdują się nagrodzone lub wyróżnione projekty graficzne).
- Nie znajdują się w stanie likwidacji/upadłości.
- Dyspozycyjni w podanym w zapytaniu terminie (deklaracja wykonania projektu w wymaganym terminie określonym w niniejszym zapytaniu - oferta).
- Posiadają umiejętności zarządzania projektami potwierdzone certyfikatami.
- Ich sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwala na wykonanie Zamówienia.


Dokument powinien być napisany w szablonie FORMULARZ OFERTOWY zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 1, w języku polskim, w formie elektronicznej.
Dokumenty, które należy dołączyć do FORMULARZA OFERTOWEGO (załącznik nr 1):
a) Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych - przygotowany zgodnie ze wzorem (załącznik nr 2) dołączonym do zapytania ofertowego,
b) Upoważnienie w przypadku reprezentowanie Wykonawcy przez osoby trzecie,
c) Dokumenty, które są potwierdzeniem warunków opisanych w pkt. 1 a, b i c.
Warunkiem ważności umowy jest podpis Wykonawcy lub osoby, która go reprezentuje.
Oferta powinna zawierać:
- Prezentacje Oferenta,
- Case study wcześniejszych projektów,
- Przewidywanego planu prac,
- Ceny (cena całkowita, sposoby rozliczeń, terminy, warunki, itp.),
- Zespołu pracowniczego Oferenta, który będzie uczestniczył w pracach (doświadczenie pracowników),
- Zakresu prac,
- Metodyki wdrożeniowej stosowanej przez Oferenta,
- Projektu umowy.
Kryteria oceny oferty wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty

Kryterium 1

Opis kryterium:
Cena

Waga punktowa / procentowa
Cena

Opis sposobu przyznawania punktacji
Całkowita cena netto za realizację przedmiotu zamówienia;
Max 40 pkt
Cena oferty przedmiotu zamówienia ustalona zostanie w następujący sposób:
Liczba punktów = (Cena najniższa/Cena oferty badanej) x 40


Kryterium 2

Opis kryterium:
Portfolio, Design

Waga punktowa / procentowa
Portfolio, Design

Opis sposobu przyznawania punktacji
Max ilość punktów: 30 pkt


Punkty = ( Liczba punktów przyznanych badanej ofercie / Najwyższa punktacja osiągnięta dla tego kryterium spośród złożonych ofert) x 30

Punkty zostaną przyznane na podstawie załączonego do Oferty portfolio Wykonawcy w postaci linków lub prezentacji. Kryterium to zostanie ocenione przez komisję składającego się z minimum dwóch członków. Z ocen zostanie wyciągnięta średnia.

Ocenie podlegać będą:
- kreacja graficzna portfolio - od 1 do 15 pkt – ocenie podlegać będzie oryginalność kreacji, nowoczesność kompozycji, czytelne i przejrzyste powiązanie tekstu z elementami graficznymi, odpowiednie rozmiary zgodnie ze standardami platform społecznościowych i grafik online prezentowanych w serwisach www.

- niepowtarzalne portfolio - od 1 do 15 pkt. – ocenie podlegać będzie wyjątkowość oraz unikalności w podejściu do prezentowanych opracowań graficznych.


Kryterium 3

Opis kryterium:
Doświadczenie zespołu

Waga punktowa / procentowa
Doświadczenie zespołu

Opis sposobu przyznawania punktacji

Doświadczenie zespołu w realizacji kampanii marketingowych posiadającej conajmniej 3-letnie doświadczenie (CV lub link do profilu na Linkedin).
Max 20 pkt.
Ocena punktowa poszczególnych ofert dokonana zostanie w następujący sposób:
Liczba punktów =(ilość realizowanych kampanii marketingowych zespołu potwierdzone wyciągiem z Manadżera FB i Google Ads/największa liczba realizowanych projektów kampanii marketingowych przez zespół potwierdzone wyciągiem z Manadżera FB i Google Ads) x 20

Ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów na podstawie wyżej przedstawionych kryteriów, powinna zostać wybrana przez Zamawiającego, co zostanie sfinalizowane podpisaniem umowy z Wykonawcą. Jeżeli minimum dwie oferty otrzymają taką samą liczbę punktów, Wykonawcy tych ofert będą zobowiązani do przygotowania ofert dodatkowych. Ceny w ofertach dodatkowych nie mogą być wyższe niż we wcześniej przygotowanej ofercie. Jedna oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.


Kryterium 4

Opis kryterium:
Spotkania konsultacyjne

Waga punktowa / procentowa
Spotkania konsultacyjne

Opis sposobu przyznawania punktacji
Ilość spotkań konsultacyjnych co najmniej dwugodzinnych, zostanie ocenione wg następującego wzoru:

• 6 i więcej spotkań konsultacyjnych – 10 punktów

• 3 spotkania konsultacyjne – 5 punktów,

Termin składania oraz otwarcia ofert: 2021-03-22 10:00:00
Sposób składania oraz otwarcia ofert: Oferty należy składać poprzez dedykowany Moduł Zamówień w stronie Podkarpackiej Platformy Wsparcia Biznesu (obowiązkowo i niezależnie od ceny usługi)
Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia (o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy)
Zgodnie z zaistniałymi okolicznościami wskazanymi postanowieniami pkt. 6.5.2. 22) lit. b) – e) Wytycznych, kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz terminem realizacji umowy, Zamawiający może dokonać zmian w umowie.

Zmiana terminu zakończenia prac może się zmienić w następujących przypadkach:
A. Wydłużenie prac z winy Zamawiającego;
B. Zmiany elementów harmonogramu (szczególnie zakresów i terminów), w przypadku uzasadnienia ich z punktu widzenia interesu gospodarczego Zamawiającego;
C. Wystąpienia zdarzeń niemożliwych do przewidzenia: siły przyrody (pożary, powodzie, klęska żywiołowa), przypadki związane z zachowaniem zbiorowości (strajki, lockout’y, spory pracownicze, zamieszki lub niepokoje społeczne, akty terroryzmu lub szczególne działania terrorystyczne, działania wrogów publicznych), działania władzy państwowej (działania rządowe, ograniczenia eksportu i importu, działania militarne), inne (epidemie, ograniczenia dotyczące kwarantanny, ograniczenia w zakresie transportu lub energii, embarga transportowe, awarie energetyczne, nieprzewidziane awarie komponentów i zastoje w produkcji lub awarie systemów pocztowych, itp.).

W przypadku wystąpienia opóźnienia spowodowanego którymś z wymienionych przypadków należy dołączyć protokół podpisany przez obie strony. Strony są zobowiązane do ustalenia nowych terminów realizacji umowy. Termin zakończenia umowy będzie wydłużony i czas opóźnienia w realizacji.

Wyżej wymienione okoliczności nie są bezwzględnym warunkiem do zmiany terminu realizacji Zamówienia ani nie są powodem do roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.

Powodem do zmian w umowie mogą być również przypadki, których zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca nie mogli przewidzieć w dniu zawierania umowy. Nie mogą być jednak celowo spowodowane przez żadną ze stron.
Informacja o możliwości składania ofert częściowych (o ile zamawiający taką możliwość przewiduje)
brak
Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny (jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie)
brak
Informacja o planowanych zamówieniach, o których mowa w pkt 7 lit. g podrozdziału 6.5 Wytycznych, ich zakres oraz warunki, na jakich zostaną udzielone (o ile zamawiający przewiduje udzielenie tego typu zamówień) .
brak
Dodane przez
FARMA BIAŁKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

5170397766

JULIUSZA SŁOWACKIEGO 24 /67, RZESZÓW 35-060

2021-03-12 10:32:11

2021-03-22 10:00:00

Osoba do kontaktu ws. usługi

KONRAD BUCZAK

604119025

lp.aklaibamraf@tkatnok

Ta strona korzysta z plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z regulaminem.