Extreme Fitness Mariusz Kosior Zapytanie nr 3827

Wybrana oferta firmy: Agencja Interaktywna InteractiveVision Mariusz Trzeciak
W odpowiedzi na zapytanie wpłynęła oferta firmy:
Agencja Interaktywna InteractiveVision Mariusz Trzeciak
NIP: 5170138177
Jasionka 36-002, Jasionka 563

Oferta odpowiada wymaganiom określonym w zapytaniu ofertowym i uzyskała największą liczbę punktów według kryterium oceny.
Opis usługi
Aktualna sytuacja pandemiczna, stworzyła potrzebę zrozumienia na nowo procesów biznesowych przedsiębiorstwa wraz z dostosowaniem ich do działań online.
Celem biznesowym wdrożenia omawianego oprogramowania, jest dotarcie do jak największej liczby użytkowników, którzy będą mogli poprzez platformę treningową ćwiczyć oraz korzystać z udostępnionych materiałów z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.
 Przedmiotem usługi jest wykonanie i uruchomieniem platformy internetowej (poprzedzonej działaniami audytorskimi) wraz z umieszczeniem treści, zdjęć i filmów dostarczonych przez Zamawiającego.

1. Opracowanie
- Analiza aktualnej oferty usługowej Zleceniodawcy.
- Zidentyfikowanie i analiza konkurencji na rynku ogólnopolskim.
- Analiza potencjału rynkowego.
- Audyt procesów biznesowych przedsiębiorstwa, w kontekście wprowadzenia nowej usługi online na rynek.
- Identyfikacja obszarów rozwoju oferty w oparciu o aktualne zasoby przedsiębiorstwa oraz o możliwe do pozyskania.
- Opracowanie specyfikacji technicznej i wizualizacji niezbędnej dla etapu wdrożenia.
- Raportowanie podsumowujące na podstawie zrealizowanych usług w ramach etapu Opracowanie.

2. Wdrożenie
Element wdrożenia będzie polegał na wykonaniu dedykowanej Platformy treningowej online, w oparciu o rezultat audytu przedsiębiorstwa, którego wynikiem będą następujące produkty:
- Plan działań uwzględniający wnioski z szczegółowego audytu.

- Makiety User Experience / User Interfance oraz prototyp serwisu z określeniem logiki działania Platformy.

- Projekty funkcjonalno-graficzne w formacie ( *.psd, *.jpg), które powinny być unikalne, dopasowane do branży w której działa firma, zgodne z najnowszymi trendami oraz spełniać wymogi Zamawiającego.

- Portal e-treningowy, w którym uwzględnione zostały prace programistyczne w szczególności polegające na napisaniu kodu aplikacji webowej w oparciu o system CMS włącznie z dostosowaniem poszczególnych elementów graficznych do treści kodu (zakodowanie grafiki) oraz oprogramowanie funkcjonalności.

- Testy w różnych przeglądarkach pod kątem poprawności wyświetlania, szybkości wczytywania oraz wykonania ewentualnych poprawek.

- Instalacja Portalu z testami powdrożeniowymi oraz konfigurację serwera pod wymagania systemu CMS.
- Przeredagowanie tekstów w oparciu o udostępnione materiały oraz ich zamieszczenie w Platformie.
- Optymalizacja podstawowa SEO.
- Dokumentacja projektowa oraz raporty z przeprowadzonych powyższych działań.

Wymagania ogólne:
- Platforma powinna zostać wykonana w oparciu o autorski system zarządzania treścią CMS, zawierający panel administracyjny w języku polskim.
- System powinien być przygotowany w zgodności ze standardami wyznaczanymi przez W3C.
- System powinien być zbudowany z użyciem technologii PHP 7.*, MySQL.
- Autorski CMS musi umożliwiać swobodną modyfikację kodu źródłowego na potrzeby dostosowania funkcjonalności do potencjalnych przyszłych potrzeb Zamawiającego.
- Platforma musi być responsywna, wykonana w technologii RWD.
- Powinna poprawnie się wyświetlać w 3 najpopularniejszych przeglądarkach internetowych w Europie.
- Czas ładowania Platformy powinien pozwalać na komfortowe i płynne przeglądanie jej zawartości (zgodność z Page Speed Insights).
- Dostawca powinien zapewnić wsparcie techniczne: szkolenia z obsługi systemu, doradztwa technicznego, usuwania wszelkich wykrytych błędów bezpłatnie przez 24 miesięcy eksploatacji serwisu.

Wymagania funkcjonalne:
- Wykonywanie podstawowych czynności związanych z obsługą redakcyjną i administracyjną przez osoby, które nie posiadają umiejętności związanych z tworzeniem i zarządzaniem systemami internetowymi oraz wykształcenia technicznego.
- Możliwość tworzenia nieograniczonej ilości podstron, możliwość ukrywania elementów w strukturze serwisu.
- Możliwość późniejszej swobodnej modyfikacji zawartości strony głównej Platformy.
- Definiowanie dowolnej ilości użytkowników z możliwością przypisania im ról (m.in.super administrator, administrator, redaktor, klient abonamentowy i e-commerce).
- Automatyczne generowanie linków do stron SEO-friendly zgodnie z wymaganiami Google (konstrukcja typu /index.php?page=3&article=87b jest niedopuszczalna)
- Automatycznie aktualizowana mapa serwisu w formacie xml zgodnym ze standardem (sitemaps.org) oraz wyświetlana w wybranym miejscu Platformy.
- Pełna obsługa szyfrowania HTTPS w części ogólnodostępnej i w panelu administracyjnym (grafiki, skrypty JS/CSS, pliki do pobrania, itd.) wraz z zapewnieniem szyfrowanej komunikacji z bieżącymi zasobami firmy.
Wymagania dotyczące redagowania i publikowania treści:
- Rozdzielone funkcje zapisu i publikacji dodawanych treści w Platformie.
- Podgląd artykułu przed opublikowaniem (w postaci wygenerowanej strony, niemożliwej do zindeksowania przez roboty i nie podlegającej wyszukaniu).
- Możliwość pojedynczego ukrywania, ukazywania, usuwanie podstron.
- Definiowanie tytułów stron (Page Title), meta-tagu Description oraz Keywords dla każdej strony serwisu oraz atrybutu alt dla wszystkich zdjęć występujących w Platformie.
- Proponowane, jednolite style w podstronach (w tym zdefiniowane gotowe style dla nagłówka, treści podstrony i inne) z możliwością modyfikacji.
- Moduł redakcyjny WYSIWYG.

STRUKTURA SERWISU


Rozwiązania powinny zostać wykonane w oparciu o autorski system zarządzania treścią CMS, który umożliwia obsługę redakcyjną i administracyjną wskazanych poniżej rozwiązań:


- Typy kont użytkowników: 1. Administrator, 2. Redaktor, 3. i 4. Klient E-COMMERCE i abonamentowy (użytkownik posiadający dostęp do materiałów darmowych i płatnych).

- Panel użytkownika: rejestracja, logowanie przez aktywny adres e-mail lub przez konto na Facebooku i Google, edycja danych użytkownika, historia zamówień, dostęp do wykupionych materiałów, dostęp Klienta do rozwiązań w zakładce moje konto.
- Moduł kategoryzowanych diet (darmowe oraz płatne diety dostępne w ramach wykupionego abonamentu lub w wybranym pakiecie).
- Moduł kategoryzowanych treningów online (darmowe oraz płatne treningi dostępne w ramach wykupionego abonamentu lub w wybranym pakiecie).
- Moduł pakietów, statusowe zarządzanie procesem realizacji zamówień pakietów (paczki zawierające e-treningi, diety oraz poradniki).
- Usługa abonamentowa, statusowe zarządzanie procesem realizacji abonamentów (abonament na wybrany okres czasu, po wykupieniu którego użytkownik posiada dostęp do pełnych zasobów Portalu).
- Pliki do pobrania w formacie: pdf, jpg, png, doc, docx, mp3, mp4.
- Moduł zespołu.

- Zmieniarki zdjęć.
- Newsletter (integracja z Freshmail).
- Moduł podcast (wgrywanie plików audio w panelu administracyjnym).
- Moduł video wykorzystywany do e-treningów (integracja z Vimeo).
- Moduł referencji (wgrywanie plików audio w panelu administracyjnym).
- Moduł bloga.

- Moduł menu.
- Moduł podstron testowych.

- Galeria zdjeć (wgrywanie zdjęć w panelu administracyjnym).

- Banery reklamowe prezentujące ofertę.
- Moduł kontaktu wraz z formularzem kontaktowym.

- Rejestr zapytań z formularza kontaktowego.

- Konfiguracja domyślna SEO.

- Implementacja kodu Google Analytics oraz skryptu Pixel Conversion.
- Odnośniki Social Media.
- Moduł E-COMMERCE dla produktów (np akcesoria, gadżety):
1. Proces dokonywania zakupu (kroki koszyka), z zgodami marketingowymi.
2. Wygodne zarządzanie zamówieniami.
3. Statusowe definiowanie etapów procesu realizacji zamówienia.
4. Wyszukiwarka pełnotekstowa (towarów, zamówień, klientów) w panelu administracyjnym.
5. Moduł oferty (możliwość kategoryzacji produktów).
6. Moduł produktów polecanych.

7. Moduł promocji.
8. Moduł kodów rabatów (%).
9. Moduł darmowej dostawy od kwoty xx.

10. Obsługa płatności (PayU: szybkie e-przelewy, karty płatnicze).

11. Funkcjonalny system magazynowy.
12. Wewnętrzne raporty (logowanie do panelu admin, ranking sprzedaży).
13. Zarządzanie klientami.
14. Integracja z kuriami (np.DHL, INPOST).
15. Darmowy odbiór osobisty zamówienia, w wybranych punktach.

Docelowa struktura, układ, wygląd i zawartość serwisu będą ustalane w ramach konsultacji na poszczególnych etapach realizacji projektu.

Bezpieczeństwo:
- Dostęp do systemu nie jest zamknięty, jest dostępny z dowolnej sieci internetowej. Możliwość stworzenia puli adresów IP z której niemożliwe jest zalogowanie się do Platformy.
- Hasło: minimum 8 znaków, przynajmniej 1 duża i 1 cyfra.
- Blokowanie hasła – 5- krotne błędne podanie hasła podczas logowania skutkuje zablokowaniem dostępu do konta danego użytkownika.
- Sesja logowania – użytkownik korzystający z Platformy może być zalogowany tylko na jednym urządzeniu w jednym czasie. W momencie logowania się na drugim urządzeniu, na tym pierwszym zostaje wylogowany.
- Pliki – w systemie, poprzez dodawanie, mogą być używane poniższe rozszerzenia plików:
- Pliki graficzne w formacie: JPG, JPEG, PNG, GIF,
- Dokumenty w formacie: DOC, DOCX, TXT, XLS, XLSX, ODT, XML, TXT, PDF, PPT, PPTX
- Pliki archiwalne w formacie: TAR, GZ, BZ, RAR, ZIP, 7Z
- Pliki multimedialne w formacie: MP4, MOV, WMV, AVI, i FLV
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
Koszt przygotowania oferty ponosi Oferent. Wycena powinna uwzględniać wszelkie dodatkowe koszty, w tym wykupienie odpowiednich licencji na oprogramowania, motywy graficzne, elementy wizualne i inne. Oferta powinna zawierać informację o planowanym systemie zarządzania treścią (autorski). Ofertę należy sporządzić na szablonie FORMULARZ OFERTOWY (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego), w języku polskim, w formie elektronicznej.
Do FORMULARZA OFERTOWEGO (załącznik nr 1) należy dołączyć:
a. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych - według wzoru (załącznik nr 2) do niniejszego zapytania ofertowego;
b. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez osoby trzecie, niezbędne jest dołączenie do oferty stosownego upoważnienia.
c. Dokumenty potwierdzające warunki określone w pkt. 1 a, b i c.
Oferta winna być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Oferta musi zawierać:
- Informacje o oferencie
- Link do realizacji projektów z branży fitness
- Informację o stosowanej przez Oferenta metodyce wdrożeniowej
- Sugerowany harmonogram prac
- Cena w ujęciu: o całkowita cena za wykonanie przedmiotu zapytania w PLN, o warunki handlowe – sposoby rozliczeń, terminy, warunki itd.
- Projekt umowy
- Skład zespołu Oferenta dedykowanego do realizacji prac – doświadczenie,
- Spis funkcjonalności ujętej w wycenie
Kryteria oceny oferty wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty

Kryterium 1

Opis kryterium:
Cena

Waga punktowa / procentowa
Cena

Opis sposobu przyznawania punktacji
Całkowita cena netto za realizację przedmiotu zamówienia;

Max 40 pkt;

Zostanie wybrana oferta, która uzyskała w ocenie całkowitej (suma kryterium) największą liczbę punktów.

Cena oferty przedmiotu zamówienia ustalona zostanie w następujący sposób:
Liczba punktów = (Cenna najniższa/Cena oferty badanej) x 40 ;


Kryterium 2

Opis kryterium:
Estetyka, Design, Portfolio

Waga punktowa / procentowa
Estetyka, Design, Portfolio

Opis sposobu przyznawania punktacji
Max: 20 pkt
;

Liczba punktów = ( Liczba punktów przyznanych badanej ofercie / Najwyższa punktacja osiągnięta dla tego kryterium spośród złożonych ofert) x 20

Punkty w kryterium zostaną przyznane na podstawie załączonego do Oferty, portfolio Wykonawcy w postaci linków lub prezenatcji. Komisja oceniająca oferty powinna składać się z 2 członków i każdy z nich przydziela punkty za design, portfolio etc., z ocen wyciągnięta zostanie średnia.


Ocenie podlegać będą:

- oryginalność portfolio - od 1 do 10 pkt. – ocenie podlegać będzie oryginalność, unikatowość w podejściu do prezentowanych opracowań graficznych www. Dodatkowym atutem będzie nagrodzone portfolio (dokument potwierdzający + link do realizacji).

- kreacja graficzna portfolio - od 1 do 10 pkt – ocenie podlegać będzie przejrzystość kompozycji, nowoczesność kompozycji, czytelne powiązanie tekstu z elementami graficznymi, odpowiednie rozmiary zgodnie ze standardami tworzenia www.


Kryterium 3

Opis kryterium:
Spotkania konsultacyjne

Waga punktowa / procentowa
Spotkania konsultacyjne

Opis sposobu przyznawania punktacji
Max: 10 pkt
;

Ilość spotkań konsultacyjnych co najmniej dwugodzinnych, wg następującego wzoru:
-10 i więcej spotkań konsultacyjnych – 10 punktów
- 5 spotkania konsultacyjne – 5 punktów,



Kryterium 4

Opis kryterium:
Umiejętności

Waga punktowa / procentowa
Umiejętności

Opis sposobu przyznawania punktacji
Ocena punktowa poszczególnych ofert dokonana zostanie w następujący sposób: 

5 pkt - CERTYFIKAT PRINCE2 FOUNDATION;
5 pkt - CERTYFIKAT ITIL;

PRINCE2 FOUNDATION, ITIL - punkty są przyznawane w przypadku gdy przynajmniej jeden członek zespołu dysponuje certyfikatami.

Max 10 pkt


Kryterium 5

Opis kryterium:
Czas realizacji

Waga punktowa / procentowa
Czas realizacji

Opis sposobu przyznawania punktacji
Ocena punktowa poszczególnych ofert dokonana zostanie w następujący sposób:
Liczba punktów =(Termin najkrótszej oferty liczony w dniach/Termin oferty liczony w dniach w badanej ofercie) x 20 ;
Max 20 pkt;

Oferta, która zostanie wybrana, powinna uzyskać największą liczbę punktów w całkowitej ocenie.

Decyzja o wyborze oferty zostanie podjęta na podstawie przyznanych punktów. Korzystając z wyżej opisanych kryteriów Zamawiający dokona wyboru i podpisze umowę z Wykonawcą.
Jeżeli co najmniej dwóch Wykonawców otrzyma taką samą liczbę punktów, zostaną oni poproszeni o złożenie dodatkowych ofert. Termin złożenia oferty dodatkowej zostanie określony przez Zamawiającego. Ceny nie mogą przewyższać tych, które zostały zaoferowane w pierwszej ofercie.

Wykonawca za swoja ofertę może otrzymać maksymalnie 100 punktów.

Termin składania oraz otwarcia ofert: 2021-03-19 09:00:00
Sposób składania oraz otwarcia ofert: Oferty należy składać poprzez dedykowany Moduł Zamówień w stronie Podkarpackiej Platformy Wsparcia Biznesu (obowiązkowo i niezależnie od ceny usługi)
Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia (o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy)
Umowa może być modyfikowana przez Zamawiającego:
w zakresie, który dotyczy pojawienia się okoliczności uwzględnionych w postanowieniach pkt. 6.5.2. 22) lit. b) – e) Wytycznych
w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020
w zakresie czasu wykonania umowy.

Czas wykonania pracy i przedmiotu umowy może być zmieniony w przypadku:
Opóźnienia z winy Zamawiającego,
Modyfikacji etapów planu (zwłaszcza zakresów i terminów),
Pojawienia się utrudnień związanych z klęską żywiołową (pożary, powodzie), działaniami militarnymi/wrogów publicznych/rządowymi, ograniczeniami eksportu i importu, epidemią, ograniczeniami wynikającymi z kwarantanny, strajkami, sporami pracowniczymi, zamieszkami lub niepokojami społecznymi, aktami terroryzmu lub szczególnymi działaniami terrorystycznymi, ograniczeniami w zakresie transportu lub energii, embargiem transportowym awariami.

Wszystkie utrudnienia, które pojawią się na drodze wykonania ustalonych w umowie prac, muszą być udokumentowane odpowiednim protokołem, który zostanie podpisany przez Zamawiającego oraz Wykonawcę. W przypadku wystąpienia wymienionych utrudnień w realizacji umowy strony są odpowiedzialne za ustalenia nowego terminu. Czas przesunięcia terminu zakończenia usługi będzie równy czasowi opóźnienia realizacji.

Wymienione okoliczności nie są zdecydowanym powodem do przesunięcia terminu wykonania usługi. Nie są również podstawą roszczeń Wykonawcy odnośnie dokonania zmian.

Oprócz wypadków, które zostały przedstawione w treści umowy i zapytania ofertowego, modyfikacje umowy mogą być również przeprowadzone z powodów, o których wykonawcy umowy nie mogli wiedzieć w dniu jej zawarcia. Nie mogą być one jednak spowodowane działaniami ani Zamawiającego, ani Wykonawcy.

Informacja o możliwości składania ofert częściowych (o ile zamawiający taką możliwość przewiduje)
Nie przewidujemy
Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny (jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie)
Nie przewidujemy
Informacja o planowanych zamówieniach, o których mowa w pkt 7 lit. g podrozdziału 6.5 Wytycznych, ich zakres oraz warunki, na jakich zostaną udzielone (o ile zamawiający przewiduje udzielenie tego typu zamówień) .
brak
Dodane przez
Extreme Fitness Mariusz Kosior

8172023304

Kościuszki 13B, Radomyśl Wielki 39-310

2021-03-11 20:55:33

2021-03-19 09:00:00

Osoba do kontaktu ws. usługi

Mariusz Kosior

+48 504 620 810

lp.airetni@zsuiram.roisok

Ta strona korzysta z plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z regulaminem.