Opracowanie procesów biznesowych obejmujących zaprojektowanie sklepu internetowego wraz z wdrożeniem

Parametry usługi
27 398 - 71 734

Cena brutto (zł)

Liczba wariantów: 4

od 3 do 5

Czas realizacji

(miesiące)

-

Rating

90%

Dofinansowanie
(max. 100 tys. zł)

3

Liczba nabyć
ogółem

3

Liczba nabyć
w bieżącym miesiącu

3

Liczba nabyć
w ciagu 180 dni

Opis etapu opracowania

Usługa doradcza polega na stworzeniu profesjonalnego sklepu internetowego, dopasowanego do potrzeb przedsiębiorstwa. Usługa kierowana jest do przedsiębiorców, którzy swoją główną działalność opierają na sklepach internetowych, ale także dla tych, którzy oferują tą opcje jako dodatek lub uzupełnienie do działalności stacjonarnej.

Zgłoszona usługa jest usługą nową, ponieważ jej zakres obejmuje zakres działań, które do tej pory nie były realizowane w firmie IBRE Testin.pl. Posiadamy potencjał kadrowy i techniczny umożliwiający realizację tej usługi.

Celem usługi jest opracowanie nowych procesów dla firmy polegających na stworzeniu sklepu internetowego. Z uwagi na indywidualny charakter usługa każdorazowo będzie odrębnie zaprojektowania dla każdego klienta.

Mierzalnym efektem dla firmy wdrażającej doradztwo jest zwiększenie zainteresowania usługami/ produktami oraz zdobycie potencjalnie nowych klientów poprzez zakup w sklepie internetowym. Będzie to skutkowało większym ruchem na stronie, co potencjalnie może zwiększyć konkurencyjność firmy.

Obecnie wiele osób robi zakupy w internecie, a duża część z nich o wiele częściej niż stacjonarnie. Sklepy internetowe są doskonałym rozwiązaniem dla firm, które chcą uzyskać dodatkową wartość dodaną w swojej ofercie. Aby sprostać wspomnianym wymaganiom oferowana jest usługa doradcza w zakresie budowy sklepów internetowych.


Etap opracowania:

  1. wykonanie wstępnej analizy zapotrzebowania - analiza obecnego zaplecza i zapotrzebowania w kontekście wprowadzenia do e-sprzedaży nowych/obecnych produktów;

  2. przygotowanie mapy sklepu oraz listy produktów oferowanych w sklepie – efektywne zarządzanie bazą produktów;

  3. przygotowanie treści na stronę główną i/lub podstrony - zbudowanie zaplecza informacyjnego i marketingowego;

  4. przygotowanie projektu graficznego sklepu internetowego -  wizualne przedstawienie oferty;

Produkty, jakie Odbiorca Wsparcia otrzyma w etapie opracowania
Lp. Produkt Forma
1 dokument zawierający wyniki wstępnej analizy zapotrzebowania forma elektroniczna
2 dokument zawierający mapę sklepu internetowego forma elektroniczna
3 dokument zawierający przygotowane treści na stronę główną i/lub podstrony forma elektroniczna
4 projekt graficzny sklepu internetowego forma elektroniczna

Wdrożenie nastąpi w ramach usługi

Opis etapu wdrożenia
  1. zakodowanie projektu graficznego w językach programowania - przede wszystkim w HTML, CSS, JavaScript – wdrożenie sklepu online

  2. dopasowanie projektu do urządzeń mobilnych (telefony, tablety)  –  poprawa komfortu użytkowania Usługi, odpowiedź na potrzeby klientów

  3. umieszczenie projektu graficznego do systemu zarządzania treścią (CMS) sklepu internetowego - tworzenie, prowadzenie i rozbudowa serwisu WWW, możliwość modyfikowania oferty i uaktualniania treści, identyfikacja produktów,

  4. podłączenie systemu płatności online  –  umożliwienie dokonywania transakcji online, ułatwienie klientom podjęcia decyzji o zakupie

  5. przeniesienie kompletnego projektu na docelową domenę internetową – finalne wdrożenie Usługi.

Dostawca Usługi (IBRE Testin.pl) przeniesie  na Odbiorcę Wsparcia z chwilą podpisania Protokołu Odbioru Realizacji Usługi Dostawcy Usług na rzecz MŚP majątkowe prawa autorskie i prawa pokrewne do powstałych utworów w sposób nieodpłatny.

Funkcjonalność sklepu internetowego - wersja podstawowa:

- Zarządzanie produktami

- Automatyczne skalowanie zdjęć dodanych prod.

- Katalog prod.

- Sortowanie produktów

- Wyróżnianie produktów (Promocje, Nowości)

- Możliwość wyświetlania produktu ze starą/nową ceną

- Możliwość przypisania jednego produktu do wielu kategorii

- Definiowanie wariantów prod. powiązanych ze stanami magazynowymi

- Możliwość konfiguracji alertu,jeśli dany towar kończy się na magazynie

- Eksport produktów do plików HTML

- Import bazy produktów (opisy + zdjęcia) w formacie CSV, XML

- Zaawansowany system przydzielania rabatów

- system kontroli i obsługi zamówień

- przechowywanie i analiza zamówień ze sklepu

 - drukowanie zamówień       

 - możliwość nadawania statusu zamówieniu przez administratora (oraz zmiany treści statusów)     

- możliwość sprawdzania statusu zamówienia przez klienta/kupującego w sklepie

- powiadomienia na email o zamówieniach

- zarządzanie stanami magazynowymi przez określonych administratorów

- łatwe powiązanie stanów magazynowych z właściwościami typu: rozmiar, kolor

- automatyczne blokowanie sprzedaży w przypadku gdy stan magazynowy dla danego produktu wynosi 0

Użytkownicy

- obsługa sklepu przez wiele osób, zaawansowany system przydzielania uprawnień administratorom

- zarządzanie użytkownikami panelu

Koszyk

- koszyk zakupów  

- obsługa koszyka  (z logowaniem lub bez)

Płatności i dostawy

- definiowanie sposobów płatności (pobranie, zaliczka,  gotówka, przelew, etc.) 

- płatności elektroniczne 

- definiowanie sposobów dostawy z automatyczną kalkulacją kosztów

- możliwość ustawiania bezpłatnych dostaw w przypadku jeśli kwota przekracza daną wartość zamówienia. 

Statystyki

- sprzedaż netto w danym miesiącu

- liczba zamówień

- najczęściej kupowane

- SEO (m.in. obsługa 404 i htaccess)

Inne

- responsywny panel administracyjny

- możliwość edycji tekstów maili systemowych (potwierdzenie zamówienia, rejestracji, zmiany statusu zamówienia, etc.)


Produkty, jakie Odbiorca Wsparcia otrzyma / wytworzy w etapie wdrożenia
Lp. Produkt Forma
1 wdrożony sklep internetowy forma elektroniczna
Wartość dodana usługi dla sektora MŚP
Usługa rozwojowa przyniesie korzyści dla sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw poprzez dodanie do ich oferty nowej wartości w postaci sklepu internetowego. Firmy z województwa podkarpackiego będące odbiorcami usługi mogą zwiększyć swoją konkurencyjność w sieci oraz dotrzeć ze sprzedażą towarów/ usług na większej części rynku. Do firmy prowadzącej sklep internetowy może trafić klient mieszkający na terenie całej Polski. Przyczyni się to do reklamy województwa podkarpackiego i spowoduje napływ nowych odbiorców usług. Zwiększy to konkurencyjność regionu i podniesie standardy oferowanych na jego rynku usług. Dzięki profesjonalnym sklepom podkarpaccy przedsiębiorcy nie będą odbiegać standardami od reszty.
Po wdrożeniu sklepów będzie można odnotować znaczny wzrost sprzedaży w regionie.
Aby skorzystać z tej usługi musisz się zalogować. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta możesz je założyć klikając tutaj.
Dodane przez
Instytut Badań i Rozwoju E-commerce Testin.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

8133826252

ul. Kolejowa 1, Rzeszów 35-073

Firma IBRE Testin.pl powstała z zamiarem wsparcia i rozwoju oraz podniesienia efektywności i konkurencyjności firm MŚP. Działania obejmują: badania potrzeb rozwojowych przedsiębiorstw w zak...

Wizytówka

Ta strona korzysta z plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z regulaminem.