STRATEGIA E-MARKETINGOWA FIRMY

Powrót
23 985 - 23 985

Cena brutto (zł)

w tym 23% VAT

-

Dofinansowanie
(max. 20 tys. zł)

3

Czas opracowania

(miesiące)

-

Czas wdrożenia

(miesiące)

3

Czas sumaryczny

(miesiące)

Wielkość przedsiębiorstwa:

mikro małe średnie

Typ innowacji:

inne

Opis (czy wariant przewiduje modyfikacje zakresu podstawowego):

Wariant zawiera opracowanie strategii e-marketingowej firmy zgodnie z opisem usługi.
Nie przewiduje się modyfikacji wariantu.
Usługa związana ze stworzeniem strategii e-marketingowej opiera się założeniach podanych w opisie usługi , które są w istocie opisem działań jakie podejmie wykonawca w celu przygotowania strategii oraz opisem jakie zostaną osiągnięte efekty.
Usługa w tym wariancie jest przeznaczona dla firm z każdego sektora działalności i nie wymaga modyfikacji.

W wyniku opracowanej strategii klient otrzymuje indywidualnie wykonana strategię, dostosowaną do jego potrzeb i celów a opracowaną wg założeń opisanych w specyfikacji usługi.

Charakterystyka Odbiorcy Wsparcia, dla którego przeznaczony jest ten wariant:

Strategia e-marketingowa przeznaczona jest dla firm z obszaru MŚP

Aby skorzystać z tej usługi musisz się zalogować. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta możesz je założyć klikając tutaj.

Ta strona korzysta z plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z regulaminem.