Opracowanie i wdrożenie aplikacji internetowej, poprzedzonej audytem procesów biznesowych przedsiębiorstwa.

Powrót
71 955 - 71 955

Cena brutto (zł)

w tym 23% VAT

-

Dofinansowanie
(max. 100 tys. zł)

1

Czas opracowania

(miesiące)

2

Czas wdrożenia

(miesiące)

3

Czas sumaryczny

(miesiące)

Wielkość przedsiębiorstwa:

mikro małe średnie

Typ innowacji:

produkcja usługi handel inne

Opis (czy wariant przewiduje modyfikacje zakresu podstawowego):

Aplikacja internetowa typu: Responsywna strona internetowa.
Wykonanie tego typu aplikacji internetowej poprzedzone zostanie, audytem procesów biznesowych przedsiębiorstwa.

Projektujemy i wdrażamy serwisy wizerunkowe, produktowe, korporacyjne oraz informacyjne, które spełniają cele biznesowe przedsiębiorstwa, wpływając na jego rozwój.

Zgodnie z usługą rozwojową, która polega na opracowaniu i wdrożeniu usprawnienia działań, jakie będą podjęte w obu etapach, usługa została podzielona na etapy.
- ETAP OPRACOWANIA
- ETAP WDROŻENIA

Wariant I, dotyczy wdrożenia responsywnego serwisu internetowego w oparciu o przygotowany audyt, który został wykonany w etapie OPRACOWANIE.


SPECYFIKA WARIANTU I, który stanowi etap wdrożenia.
Wymagania ogólne:
- Serwis przygotowany w zgodności ze standardami wyznaczanymi przez W3C,
- Serwis wykonany w technologii RWD,
- Moduł redakcyjny WYSIWYG,
- Serwis oparty o autorski system CMS, który zawiera intuicyjny panel administracyjny umożliwiający wdrożenie indywidualnych funkcjonalności,
- Serwis umożliwiający swobodną modyfikację kodu źródłowego na potrzeby dostosowania funkcjonalności do potencjalnych przyszłych potrzeb Zamawiającego,
- Serwis poprawnie wyświetlający się w 3 najpopularniejszych przeglądarkach internetowych w Europie.
- Czas ładowania serwisu powinien pozwalać na komfortowe i płynne przeglądanie jej zawartości (zgodność z Page Speed Insights),
- Serwis zbudowany z użyciem technologii PHP 7.*, MySQL,
- Zakładana ilość podstron: 12 indywidualnie zaprojektowanych graficznie podstron,

- Autorski system CMS zawiera szeroką gamę rozwiązań, a w ramach Wariantu I, możemy zaimplementować 12 zaawansowanych funkcjonalności z kategorii podstawowej.

MODUŁY Z KATEGORII PODSTAWOWEJ
- moduł menu
- moduł stron tekstowych
- moduł oferty
- moduł usług
- moduł bloga
- moduł aktualności
- moduł galerii zdjęć
- moduł zmieniarki zdjeć
- moduł słownika
- rejestr zapytań
- zaawansowane opcje seo
- moduł banerów
- moduł video
- moduł realizacji
- moduł referencji
- moduł partnerów
- moduł plików do pobrania
- moduł kariery
- moduł zespołu
- moduł kontaktu (formularz zapytań,
- wersje językowe
- formularz zapytań o ofertę
- moduł bazy wiedzy
- moduł faq
- użytkownicy i uprawnienia
- zaawansowane ustawienia administracyjne
- katalog produktów (kategorie)
- wersje językowe
- rejestr zapytań
- implementacja: freshmail, social media, tawk


Rozwiązania zostaną wdrożone w oparciu o autorski system zarządzania treścią CMS, który umożliwia obsługę redakcyjną i administracyjną wskazanych powyżej rozwiązań. Stosowane narzędzia (Visiual Studio Code, JIRA, Git, Bugsnag, Mailtrap, Postman, Semstorm, Seostation), umożliwiają monitorowanie jakości usługi.
Wariant nie przewiduje zmiany zakresu przedstawionego w punkcie B.2.

Charakterystyka Odbiorcy Wsparcia, dla którego przeznaczony jest ten wariant:

Wariant jest kierowany do wszystkich przedsiębiorstw, niezależnie od ich wielkości i typu działalności. Aplikacja internetowa o typie strona internetowa jest uniwersalnym rozwiązaniem dla każdej firmy, ponieważ dzięki niej odbiorca może ją zweryfikować oraz pozyskać szczegółowe informacje o działalności i ofercie. Znacząco wpłynie na konkurencyjność przedsiębiorstwa i jego rozwój. Nowoczesne responsywne strony WWW wzmacniają pozycję firmy na rynku i stanowią jej wizytówkę, a ponadto ułatwiają nawiązanie kontaktu z potencjalnym klientem.

Usługa jest kierowana do zarówno do przedsiębiorstw o długiej tradycji działania, jak i do firm rozpoczynających swoją działalność na rynku. Oferowany zakres działania znajdzie zastosowanie wśród firm, które zajmują się:
* produkcją,
* budownictwem i nieruchomościami,
* handlem,
* naprawą samochodów i motocykli,
* transportem,
* hotelarstwem i gastronomią,
* edukacją,
* i wielu innych.

111 930 - 111 930

Cena brutto (zł)

w tym 23% VAT

-

Dofinansowanie
(max. 100 tys. zł)

1

Czas opracowania

(miesiące)

3

Czas wdrożenia

(miesiące)

4

Czas sumaryczny

(miesiące)

Wielkość przedsiębiorstwa:

mikro małe średnie

Typ innowacji:

produkcja usługi handel inne

Opis (czy wariant przewiduje modyfikacje zakresu podstawowego):

Aplikacja internetowa typu: Sklep internetowy lub platformy sprzedażowe.
Wykonanie tego typu aplikacji internetowej poprzedzone zostanie, audytem procesów biznesowych przedsiębiorstwa.

Zgodnie z usługą rozwojową, która polega na opracowaniu i wdrożeniu usprawnienia działań, jakie będą podjęte w obu etapach, usługa została podzielona na etapy.
- ETAP OPRACOWANIA
- ETAP WDROŻENIA

Wariant II, dotyczy wdrożenia sklepu internetowego lub platformy sprzedażowej, w oparciu o przygotowany audyt, który został wykonany w etapie OPRACOWANIE.

SKLEP INTERNETOWY/PLATFORMA SPRZEDAŻOWA
Narzędzie umożliwiające sukcesywne prowadzenie biznesu w e-commerce.
Zaprojektowane funkcje realnie podnoszą jakość obsługi oraz skracają czas związany z realizacją zamówień wpływając na rozwój (podniesienie efektywności i konkurencyjności firm działających w sektorze MŚP).

Najpopularniejsze funkcje:
- wersja mobilna / RWD
- wersje językowe,
- obsługa wielu walut,
- zmieniarka zdjęć,
- moduł menu,
- moduł stron tekstowych,
- moduł produktu,
- galerie zdjęć do produktów
- moduł plików do pobrania
- moduł video
- użytkownicy i uprawnienia
- zaawansowane ustawienia administracyjne,
- implementacja: freshmail, social media, tawk,
- moduł wyszukiwarki wewnątrz serwisowej,
- moduł filtrów,
- moduł bloga,
- moduł banerów,
- moduł kontaktu,
- moduł wariantów, atrybutów
- moduł komentarzy/opinii,
- moduł specyfikacji technicznej/parametrów,
- integracje z porównywarkami cen,
- moduł SEO wspierający pozycjonowanie,
- integracja z mediami społecznościowymi
- panel logowania, rejestracji,
- proces dokonywania zakupu, z niezbędnymi zgodami marketingowymi,
- wygodne zarządzanie zamówieniami,
- statusowe definiowanie etapów procesu realizacji zamówienia,
- wyszukiwarka pełnotekstowa (towarów, zamówień, klientów) w panelu administracyjnym,
- proces sprzedażowy produktów,
- promocje, kody rabatowe,
- system rabatowy,
- etykiety: nowości, bestseller, promocja
- obsługa płatności (PayU),
- integracja z kurierami (Apaczka lub DHL lub INPOST lub indywidualne integracje z zewnętrznymi kurierami),
- funkcjonalny system magazynowy,
- wewnętrzne raporty (logowanie do panelu admin, ranking sprzedaży),
- zarządzanie klientami,
- panel użytkownika z historią zamówień oraz dostępem do wykupionych materiałów,
- widoki ostatnio polecanych produktów oraz powiązanych produktów,
- import produktów.

Rozwiązania zostaną wdrożone w oparciu o autorski system zarządzania treścią CMS, który umożliwia obsługę redakcyjną i administracyjną wskazanych powyżej rozwiązań. Stosowane narzędzia (Visiual Studio Code, JIRA, Git, Bugsnag, Mailtrap, Postman, Semstorm, Seostation), umożliwiają monitorowanie jakości usługi.
Wariant nie przewiduje zmiany zakresu przedstawionego w punkcie B.2.

Charakterystyka Odbiorcy Wsparcia, dla którego przeznaczony jest ten wariant:

Przedstawiona usługa jest skierowana do wszystkich przedsiębiorstw, niezależnie od ich doświadczenia na rynku. Zakres działań jest również dostosowany do wielu branż (m.in. produkcja, budownictwo, nieruchomości, handel, naprawa samochodów i motocykli, transport, hotelarstwo i gastronomia, edukacja).
Systemy i aplikacje internetowe pomagają w komunikacji z odbiorcami, automatyzują procesy biznesowe oraz pozwalają na sprawniejsze zarządzanie przedsiębiorstwem. Ponadto działania online wiążą się z niskimi kosztami prowadzenia działalności gospodarczej, zwiększeniem widoczności marki oraz jej rozpoznawalności. Rozwiązania e-commerce są funkcjonalne w każdej branży. Przed przystąpieniem do realizacji systemu zostaje wykonany audyt przedsiębiorstwa, który wyznacza jego potrzeby oraz kierunek i zakres planowanych działań.

Usługa jest skierowana do każdej firmy, która ma potencjał sprzedażowy - jest zainteresowana sprzedażą swoich produktów lub usług. Sklep internetowy - niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa i branży, w której działa - zmniejsza koszty prowadzenia działalności handlowej, buduje wartościowy wizerunek marki, zwiększa dostępność produktów oraz umożliwia pozyskanie większej grupy klientów. Sklepy internetowe i platformy sprzedażowe są uniwersalnym rozwiązaniem, które można dostosować do potrzeb firmy.

135 915 - 135 915

Cena brutto (zł)

w tym 23% VAT

-

Dofinansowanie
(max. 100 tys. zł)

2

Czas opracowania

(miesiące)

4

Czas wdrożenia

(miesiące)

6

Czas sumaryczny

(miesiące)

Wielkość przedsiębiorstwa:

mikro małe średnie

Typ innowacji:

produkcja usługi handel inne

Opis (czy wariant przewiduje modyfikacje zakresu podstawowego):

Aplikacja internetowa typu: Dedykowany rozwiązanie informatyczne.
Wykonanie tego typu aplikacji internetowej poprzedzone zostanie, audytem procesów biznesowych przedsiębiorstwa.

Zgodnie z usługą rozwojową, która polega na opracowaniu i wdrożeniu usprawnienia działań, jakie będą podjęte w obu etapach, usługa została podzielona na etapy.
- ETAP OPRACOWANIA
- ETAP WDROŻENIA

Wariant III, dotyczy wdrożenia dedykowanego rozwiązania informatycznego, w oparciu o przygotowany audyt, który został wykonany w etapie OPRACOWANIE.


Aplikacja internetowa: DEDYKOWANY ROZWIĄZANIE IINFORMATYCZNE

Dedykowane rozwiązanie informatyczne to zaawansowana aplikacja, powstająca z myślą o konkretnym zastosowaniu i rozstrzygnięciu wyznaczonych problemów.
Oprogramowanie spełnia specjalistyczne funkcje, które wpływają na generowanie korzyści biznesowych dla firm działających w sektorze MŚP.
Dedykowane rozwiązania gwarantują sprawniejszą realizację procesów, niższym nakładem czasu i środków.


W oparciu o prace wykonane w etapie OPRACOWANIE analizowane są potrzeby przedsiębiorstwa oraz zaproponowane zostaje odpowiednie rozwiązania.

Przykłady aplikacji internetowych o typie dedykowane rozwiązanie informatyczne.
- programy lojalnościowe,
- portale internetowe,
- integracja z zewnętrznymi aplikacjami IT,
- konfigurator produktów,
- kalkulator,
- aplikacje PWA,
- aplikacje mobilne,
- platforma e-learningowa,
- systemy zarządzania rezerwacjami, zamówieniami,
- systemy konkursowe,
- systemy aukcyjne,
- portal pracowniczy,
- oraz inne zindywidualizowane systemy dostosowane pod konkretną firmę.

Etap II przedstawia koncepcję wdrożenia, która stanowi kompletny system. Uwzględnia takie elementy jak:

Wymagania funkcjonalne - wdrożenie wszystkich funkcjonalności (moduły), jakie ma oferować system, a także określenie jak system zachowywać się będzie w określonych sytuacjach. Wdrożenie jest zgodne z ogólną wizją systemu i celem jakie ma spełniać zgodnie z audytem opracowanym w etapie I (opracowanie).
- problemy jakie system ma rozwiązywać,
- użytkownicy, ich role i uprawnienia,
- specjalistyczne funkcjonalności,
- procesy, które automatyzuje system,
- formularze, sposób prezentacji informacji oraz operacje na nich wykonane,
- raporty generowane przez system.


Wymagania niefunkcjonalne - wszystkie ograniczenia i standardy, jakie ma spełniać system. Dotyczy wdrożeń zagadnień jak wydajność, niezawodność, bezpieczeństwo, dostępność, skalowalność, kwestie norm prawnych.
Stosowane narzędzia (Visiual Studio Code, JIRA, Git, Bugsnag, Mailtrap, Postman, Semstorm, Seostation), umożliwiają monitorowanie jakości usługi.
Wariant nie przewiduje zmiany zakresu przedstawionego w punkcie B.2.

Charakterystyka Odbiorcy Wsparcia, dla którego przeznaczony jest ten wariant:

Ze względu na to, że usługa jest innowacyjna i rozwojowa, nie można wydzielić sprecyzowanej grupy odbiorców. Dzięki wskazanej aplikacji internetowej o typie dedykowany rozwiązanie informatyczne możliwa jest automatyzacja procesów biznesowych, sprawniejsze zarządzanie firmom i wykorzystywanie potencjału przedsiębiorstwa. Jest to wariant, który znacząco wyróżni przedsiębiorstwo wśród konkurencji, a wykorzystane nowoczesne rozwiązania i technologie przyniosą wymierne korzyści finansowe dla całej firmy.

Większość działań biznesowych jest już wirtualna, co oznacza, że istnieją ogromne możliwości dla systemów informatycznych w każdej rozwijającej się firmie. Aplikacje internetowe znacznie usprawniają procesy i wspierają konkretne zadania biznesowe.
Z tego powodu usługa jest kierowana do zarówno do przedsiębiorstw o długiej tradycji działania, jak i do firm rozpoczynających swoją działalność na rynku. Oferowany zakres działania znajdzie zastosowanie wśród firm, które zajmują się:
* produkcją,
* budownictwem i nieruchomościami,
* handlem,
* naprawą samochodów i motocykli,
* transportem,
* hotelarstwem i gastronomią,
* edukacją,
* i wielu innych.

Aby skorzystać z tej usługi musisz się zalogować. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta możesz je założyć klikając tutaj.

Ta strona korzysta z plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z regulaminem.